Saturday, October 30, 2010

KERJA...SELAGI TERDAYA




Hari ni macam biasa aku ot....nak settlekan seberapa banyak kerja yang boleh selagi terdaya...dalam keadaan aku yang sarat dan menunggu mase je untuk melahirkan anak yang kedua ni...Alhamdulillah aku masih larat dan kuat untuk buat kerja....daripada aku duk umah takde wat ape lebih baik gi ofis....ade jugak kerja yang boleh buat...so, sebab suami pun kerja jugak maka aku plan nak balik kerja lebig kurg kul 3pm....lepas balik kerja nanti bolehla singgah Alamanda kan....shopping sambil cuci mata...heheh....so jam 3pm aku gerak keluar dari ofis...dan terus menuju ke Alamanda....aku beli 2 buah novel untuk dibaca...biasanya satu buku tu memang dalam sehari je blh habis....lepas jalan2 kat dlm alamanda tu, aku pun gerak pulang.... dan petang tu ajak suami makan kat ramai seafood kat bangi....memang le sedap......makan selagi boleh makan...nanti dah pantang, tak boleh makan plak.....lepas settle makan terus gerak balik.........
Gambar diatas aku mase otw nak g makan kat Bangi... kalau tengok memang dh nampak perut dah turun kan...tapi mase ni aku larat je lagi...masih kuat bertenaga nak g jalan2....



No comments:

Post a Comment