Friday, September 3, 2010

LAST DAY CIK NOMIE

Hari ni cik Nomie akan datang ke ofis...kira last day la nak jumpa dia sebelum dia berangkat ke Belanda pada hari ahad ni....lebih kurang dah jam 1pm cik nomie sampai...dengan anaknya....so sempat la berbual2 jugak....jam 4.30 ptg ramai yang nak balik umah...so kesempatan tu ramai la yang jumpa cik nomie buat kali terakhir...aku jam 5pm dah nak gerak balik..tetaapi memandangkan cik nomie takde kat bilik dia, so aku g amik hadif dulu bawak naik ke ofis....aku kena jugak jumpa cik nomie....lagipun nak bagi duit raya utk anak dia..kebetulan memang aku dah standby duit utk syifa dan unit GQD pun ada wat kutipan duit raya untuk anak cik nomie...kiraa aku wakil utk serahkan duit tu...setelah bersalaman dan bermaafan duit kuserah dan Hadif pun turut mendapat duit raya dr cik nomie....terima kasih Cik Nomie..apapun semoga cik nomie sekeluarga selamat sampai dan diberi kemudahan untuk melakukan segala urusan di sana nanti...Amin......Sebelum terlupa pagi tadi diadakan penyerahan mini hamper Zon Ingenico..so inilah mini hampernya....so sweet...

No comments:

Post a Comment