Tuesday, August 31, 2010

SELAMAT HARI MERDEKA DAN SHOPING LAGI

Selamat har merdeka buat semua....tapi aku hari ni ot....so seawal jam 8 lebih aku dah tiba di ofis..Hadif seperti biasa dijaga oleh ayahnya....Insyaallah dalam kul 2.30ptg aku akan balik....settlekan kerja dulu...hari ni memag takde perancangan nak berjalan kemana2 pun...tapi tengokla kot2 lepas berbuka nanti....mungkin ke jusco taman equine ke....balik dari kerja aku singgah ke pasar p8 utuk beli barang basah...aku beli setengah kilo daging, ayam sebelah, 2 ekor ikan kembung, 4 ekor selar kuning dan ulam salom dan jagung 3 tongkol...so petang ni aku masak lemak daging, ikan kembung goreng, sambal tempoyak dan bubur jagung....sambil tu aku dah rebus ikan selar tu dengan asam keping...so sahur nanti boleh goreng ikan rebus asam tu...memang selera makan panaas2 nanti...So malam ni memang kitorang akan ke jusco equine....cari beberapa keperluan tambahan lagi....seluar hadif sehelai, 3 pasang baju basahan hadif, puting botol susu, blaus peknen untuk aku dan barangan dalaman...heheh mesti nak baru jugak....hahaha...

No comments:

Post a Comment