Wednesday, August 11, 2010

Ramadan Tiba

Alhamdulillah....akhirnya aku masih berpeluang untuk menjalani ibadah di bulan puasa kali ni.... Dalam keadaan berbadaan dua ni, haraapan aku semoga aku dapat berpuasa sepenuhnyaa..... tapi tengok keadaan la macam mana nanti...kandungan aku sekarang alhamdulillah dah masuk 26 minggu. minggu lepas check up berat aku terkini 50.5kg...hahaha...kakak aku (k.wa pun peknen gak..tapi dia due bulan 10) ada ke dia suh aku kejaar berat dia yang dah mencecah 68kg...hehehe...entah bila la baru aku boleh cecah tahap mcm tu...apa yang penting sihat...alhamdulillah aku pun tak penah la kena minum air gula...memang aku minta dijauhkan la...bosan la kalau asyik kena g check je kan.... lega sangat sebab memang takde alahan muntah2.... cuma malam2 nak terbaring je...tapi sekarang dah ok..heheh... Insyaallah due awal bulan 11 ni....harapan aku tenteulah kali ni nak bersalin normal....sebab masa hadif hari tu pun operate sebab songsang last minute...bukanla sebab aku ada problem lain...harap2 kali ni dimakbulkan la doaku ini... aku pun nak meraasa jugak bersalin normal....hehe...setakat ni aku takde scan baby nak tau boy or girl....tengokla....ada kelapangan nanti aku sekeluarga cari la mana2 klinik yang ada wat scan tu...sebab kalau scan kat klinik kerajaan aku kurang jelas dan faham apa gambaran yang ditunjuk...hahah...time doktor tu cakap, bukan main lagi angguk2 kepala tandaa faham...xpelaaa...nak jaga hati doktor....baanyak citer yang nak ditulis....tapi keadaan aku sekarang memangla sibuk...kerja kat ofis sentiasa banyak....tapi aku suka keadaan sekarang.....hrm..rasanya ini jela yang aku sempat update kali ni...Insyaallah akan diupdate laagi...gambar pun banyak gak nak letak... citer perkembangan aku dan kandungan ni akan menyusul lagi....

No comments:

Post a Comment