Tuesday, August 10, 2010

MAKAN2 SEMPENA SAMBUTAN BULAN RAMADHAN AL MUBARAK DAN SEMPENA MAJLIS PERPISAHAN PN NOMIE..

Sempena menyambut kedatangan bulan ramadhan dan juga majlis perpisahan pn nomie, pagi tu kami semua kakitangan di zon I membuat sarapan pagi...pelbgai menu disediakan...antaranya, bihun+mee sup tulang, nasi impit, kuah lontong dan kuah kacang, nasik goreng, roti canai, kek dan buah.....aku Cuma sediakan kuah lontong dan kuah kacang....disebabkan puan nomie ada hal pagi tu makan majlis diteruskan tanpa kehadirannya. Nampaknya plan terpaksa diubah ke waktu tengahari bagi menyampaikan cenderahati kepada pn Normi.....huhu...memang sedih betul tenghaari tu...yela...kami semua akan kehilangan seorang pegawai merangkap bos di unit kami...pada aku beliau memang baik dan mudah untuk bertanya apa2 masalah berkaitan kerja.....rasa kehilangan sesangat...yela aku pun masih mentah lagi kat ssitu...banyak sangat yang aku nak kena belajaar....tapi aapakan daya.....pn normi aku mengikut suaminya menyambung pelajaran ke luar negara..... berjurai airmata aku masa majlis bersama pn normi tu....huhuhu....pada aku, aku takkan sedih kalau seseorang yang meninggalkan kita tu tak memberi apa2 erti dalam hidup kita....tapi pemergian pn normi mengikut suaminya agak memberi kesan pada akau kerana dia banyak memberi tunjuk ajar pada aku tentang kerja-kerja disitu...nampaknya aku akan kehilangan seorang guru...apapun aku doakan beliau akan gembira dan akan sentiasa mengingati kami di sini..

No comments:

Post a Comment