Saturday, August 7, 2010

OT DAN BIRTHDAY PARTY KAFFIL-SETAHUN






Hari ni aku kena keja....so seawal jam 8.30 pagi aku dah sampai ofis...Hadif semalam aku dah hantar umah Teh...minta tolong Teh jaga....sebab Hubby pun keja pagi ni...jadi terpaaksala kan...aku pun banyak keja yang nak disettlekan.... pagi tu sarapan aku beli kat taman warisan je...biasanya kalau ot memang aku akan beli sarapan kat situ...jarang2 la aku sempat masak....hehehe...so pagi tu aku beli nasik lemak dan air teh serta beberapa jenis kuih untuk dimakan bersama kakitangan yang lain....makan kena kongsi2 baru seronok kan....so lepas bungkus makanan dan minuman hubby terus menghantar aku ke ofis.....dah 2 minggu aku tak bawak keta sebab keta hubby hantar bengkel cat baru....huhu...jadi hubby kena hantar la aku g keja kan...hehhe....aku balik keja petang tu dalam kul 5pm.....tunggu hubby dtg jemput...kebetulan plak petang tu ada kakitangan kat unit aku wat birthday party untuk anak dia....so aku berdua jela akan hadir ke jamuan tu...sebab hadif kami tak amik lagi...lagipun jamuan tu mula jam 4-7pm....taakut kami terlewat plak...so balik keja terus ke rumah dulu...mandi dan solat asar...Tema jamuan tu pula black/red, so kami pun pakaila baju ikut tema kan...barula meriah...hadiah semalam dah beli.....rumahnya apartment dekat dengan pasar borong selangor...jadi senang la kami mencarinya...sampai pun dah jam 6 lebih....bagi hadiah dan terus dijemput makan....menunya satay, rot jala, dan macam2 lagi..... sebab hadif tak dtg so, tetap adaa ole2 utk hadif....terima kasih buat mazrul dan keluarga serta anak yang dirai.....gerak balik dari jamuan tu kami terus ke rumah Teh...amik Haadif.....sampai umah Teh dah nak masuk waktu Maghrib so kami tunggu selesai solat Maghrib dulu baru kami gerak pulang...






No comments:

Post a Comment