Friday, February 12, 2010

HOBI LAMA MENJENGAH KEMBALI

Dulu masaa zaman bujang-bujangan, nila salah satu hobi aku...dan seingat aku hobi ni aku lenyapkan dalam diari hidup aku sejak hadirnyaa permata hatiku ke dunia ini....bukan keraana aku tak rindukan hobi tu, tetapi kerana masa yang tak mengizinkan....tapi alhamdulillah, sekarang aku telah memulakan semula hobi ini...dan yang pasti aku akan meneruskan lagi....Novel.........sejak dua menjak ni, entah kenapa aku boleh teringin nak menbaca novel semula....nak kata aku banyak masa terluang tak jugak...tapi apabila muka surat pertama telah dibaca pastinya susaah untuk dihentikan penbacaanku itu...setakat tahun 2010 ni aku telah membeli 3 buah novel... dan semuanya aku telah selesai membacanya..dan Insyaallah, misi aku ini akan diteruskan lagi...sama2 kongsi maklumat dengan Kak Is....kak is pun dah ada bagi list novel yang terhangat...haha..akan cari....antara 3 novel yang aku dah beli ni, yang paling best dan menyentuh hati ialah "ANDAI ITU TAKDIRNYA"... memang sedih giler...hanya yang membaca novel ni je yang akan dalami kisahnya........mungkin satu masa aku akan kongsi sedikit citer di sebalik novel2 yang tealh aku baca...daan.....ayat ni memang sesuaila kan untuk kisah cinta dan hidup aku....

No comments:

Post a Comment