Monday, August 23, 2010

MC COZ SELSEMA DAN BATUK

Sebenarnya hari Ahad tu dah rasa tak sedap tekak…hidung dan menunjukkan tanda2 nak selsema…masa sahur tu dah start selsema dan batuk2.. tapi still meneruskan untuk berpuasa… so pagi tu aku tak pegi kerja sebab dah selsema teruk sangat…kul 3pm baru g klinik kerajaan sebab tunggu hubby balik keja dulu…nasib baik tak lama la tunggu giliran…masuk je bilik doctor..heheh skali doctor yang check up aku peknen minggu lepas…doctor India tu…nasib baik dia still ingat kat aku…heheh…so dengan mudahnya dia memberi aku mc berikutan keadaan aku yang selsema dan batuk2 tu….so dalam kul 4lebih aku dah settle urusan di klinik, terus ajak abang ke pasar Ramadan je…tak larat benar aku nak memasak….lepas setlle beli terus gerak balik umah….leh rest….esok kena kerja..harap2nya baikla sikit selsema dan batul ni…..

No comments:

Post a Comment