Monday, August 16, 2010

AKU CUTI....

Aku memang saja apply cuti rehat hari ni...memang tujuan utk berehat...haha...yela letih jugak balik kg....sakit pinggang2 ni....orang peknen mcm tula.....so pagi tu bersahur aku dah masak nasi so Cuma panaskan lauk2 jela....seawal jam 4pg aku dah bangun sebab pagi ni en suami kena masuk keja awal iaitu seawal jam 5 pg....so sebab tula........lepas en suami dah g keja, aku meneruskan tidurku...yela tak keja kan hari ni...so bolehla tido...bangun pun nanti utk solat subuh........pastu sambung lagi...heheh...bangun pula kemudiannya bolehla mandi...kemas rumah, basuh baju, lipat baju dan lain2....kebetulan ada kat umah ni, aku baru teringat dalam peti aais tu ada tulang lembu...so bolehlaa rebus awal...bagi dia empuk...sambil2 rebus kan boleh wat keja lain......so menu untuk berbuka hari ni ialah sup tulang, ikan talapia goreng dan sambal kicap...airnya teh o asi laici.... dan agar2 sirap bandung...tapi time berbuka tu aku lupa pasal agar2 tu sebab dia duk dalam peti...so nampaknya berbuka hari esok kita makan dia...heheh....GAMBAR NANTI UPLOAD...

No comments:

Post a Comment