Saturday, January 2, 2010

2 Majlis Perkahwinan

pagi tadi g hantaar Hadif kat umah Teh...Tengahari nanti Teh nak balik kg...nak bawak hadif sekali.... Bukan aku saja2 tau...Mak mertua telefon, katanya rindu kat Hadif...sedih plak aku dengar suami aku citer...so dengan rela hati aku bagi....lagipun esok balik la...bukan lama pun... lepas dah hantar Hadif, en suami nak ke bengkel kawan dia kat puchong...servis keta... tengahari nanti nak ke kota warisan dan dengkil... g kenduri fiza + En Is dan Kak Midah (JPN)... lebih kurang kul 12.00tgahari kitorang kumpul kat p8( umah kak izan).. ada nurul dan anak dia Aqief..pastu tunggu Ana dengan Wan.. so kitorang gerak 3 keta ke umah fiza.... sampai2 je kat kawasan tu...wauuuu...memang besar umah2 kat situ.... kitorang teruss g makan la dulu...lepas dah selesai makan, baru masuk umah jumpa fiza....cantik sangaat fiza.....lepas dah bergambar dengan pengantin permpuan, kitorang pun terus tunggu kat bawah je dekat pelamin.....sempat la kitorang bergambar dulu...heheh...kgn marah...
tunggu kat situ je sebab jap lagi pengantin lelaki nak sampai...so leh la tengok diorang bersanding...
so, nila rupa pelaminnyaa...cantik kan? guna bunga segar....
pengantin dah bersanding je, kitorang terus beransur pulang...macaam aku dan suami masih ada destinasi kenduri yang ingin dituju...ssokami terus berpecah kat situ....Alhamdulillah rumah kenduri seterusnya dekat je...senang je cari....lepas dah selesai kat situ, kami pun terus gerak pulang ke umah....rehat.....letih....

No comments:

Post a Comment