Thursday, August 27, 2009

Cuti....Study....

Erm...hari ni aku cuti...sebab esok nak periksa Jabatan...kalau ikutkan lokasi periksa adalah di Johor...Yela, masa aku mohon menduduki peksa ni aku still di Pasir Gudang Johor.. Jadi Pusat peperiksaan tentula aku pilih di Johor...Namun rezeki aku bertukar dapat lebih awal... jadi nak tak nak aku terpaksa la call bahagian yang menguruskan periksa ni untuk penukaran pusat peperiksaan.. nasib baikla boleh... so, aku study la apa yang patut.. maklumla...aku masih baru di jabatan ni..jadi ilmu masih kurang...tapi semangat dan rasa ingin tahu tu still ada...dek kerana aku cuti, maka Hadif pun adalah bersama aku...menemani ibu dia nak membaca buku...hehehe...tukang kacau pun ye jugak....kalau ikutkan aku nak peksa esok, nak servey soalan je...yela, kita banyak tak tahu...nak jawab apaaa....hehehe...tu yang baca jugak...buku bukan main banyaak...huhuhu...harap2 esok semuanya berjalan lancar....

No comments:

Post a Comment