Monday, July 6, 2009

Hari Kantin dan Kenduri Kahwin

Sekolah kakakku mengajar ada wat Hari Kantin, so kebetulan kakak sulungku (Kak Ina sekeluarga) ada datang kat sini sebab ada sedara wat kenduri kahwin (pika lelaki). So kebetulan sama tarikh dgn hari kantin sekolah. So pagi tu kakak (kak wa) dan suami awal2 pagi dah g skolah utk urusan hari kantin. Jadi anaknya tinggal dgn kitorang kat umaah. Untuk sarapan pagi aku watla mee goreng. Lepas siap masak, aku siap2kan anak kak wa (Rayyan) pastu baru siapkan Hadif. Lepas sarapan, kami bersiap untuk ke hari kantin dulu. So kat sana adalah jualan2, mini zoo dan rumah hantu. So aku bawak la Hadif masuk kat mini zoo. Soronokla dia dapat nengok mcm2 binaatang. Buaya pun ada tu.. diorg wat kaat dalam kelas la zoo tu. Jadi ambil ruang 2 buah kelas untuk tempatkan binatang2 tu semua. Lepas dan selesai kat sekolah, kami balik umah untuk bersiap ke kenduri. So kenduri tu tema warna belah pengantin lelaki adalah hitam putih. Dek kerana aku yang ambil gambar, jadi tak kelihatan la gambar aku memakai baju ikut tema tu. Takpela....selesai kenduri kami geraak balik umah... reehaaat2...coz malam nak bawak kak ina dan anak2 ke Pizza hut...belanja diorang... aku share la duit ngan kak wa....hehehe....

No comments:

Post a Comment